wtorek, 31 stycznia 2012

loteria, przeprosiny :)

Hejka! Przepraszam was że nie pisałam tak długo ale wiecie szkoła, nauka itp.
Wielka loteria w howrse:
oto link do wielkiej loterii:
http://www.howrse.pl/operation/tombola/


oto główne nagrody:
10 kuponów 100 000Equus
i również atrakcyjne:

  1 x 5-ty Żywioł  1 x Róg Obfitości
  1 x Zestaw Harmonii  1 x Kamień Filozoficzny
   1 miesiąc Konta Pegaza  1 x Zestaw Hery
  1 x Krew Meduzy  1 x Promień Heliosa
  1 x Klepsydra Kronosa  1 x Zwój Plutona
Angloarab Shagya
  Gratulacje od Ow
  5 x Diament  3 x Diament
  1 x Diament  1 x Muśnięcie Filotes
  1 x Fortuna Krezusa
  1 x Pięta Achillesa

Oraz mniej atrakcyjne ale i też fajne: :)

  1 x Powiew Eola
  1 x Czarna Orchidea
  1 x Puszka Pandory
  1 x Smok
  1 x Duch
  1 x Gryf
  1 x Feniks
  1 x Pies
  100 x Jabłko
 10 000  Equus
 1 000  Equus
 400  Equus
 200  Equus
 50 gwiazdek
 20 gwiazdek
 10 gwiazdek
 5 gwiazdek
 4 gwiazdki
 3 gwiazdki
 2 gwiazdki
 3 losy na następne losowanie
 2 losy na następne losowanie
 1 los na następne losowanie
Pod postem w komentarzach możecie napisać co dostaliście we wszystkich loteriach lub w ostatniej :D
Oto moje nagrody z całej loterii:
  1 x Zestaw Harmonii
  1 x Kamień Filozoficzny
   1 miesiąc Konta Pegaza
  1 x Zestaw Hery
  1 x Promień Heliosa
  Gratulacje od Ow
  9 x Diament
  1500 x Jabłko
  12 x Uzda szyta na miarę
  3 x Siodło szyte na miarę
  2 x Smok
  2 x Gryf
  2 x Feniks
  3 x Pies
  5 x Muśnięcie Filotes
  2 x Fortuna Krezusa
  1 x Powiew Eola
  49 x Punkt dorastania
 11 000  Equus
 370 gwiazdek
 69 losów na następne losowanie
Nawet fajne nie??
a za jakieś 25 minut loteria na 18 :P
super mam aż 51 losów :D
ciekawa jestem co wygram :)
To pa do jutra na 100% się jutro odezwę .
A teraz wymiana na 100% oto link żeby mnie zaprosić do znaj.:
dodawajcie mnie plisska ^^^
Jeśli mam limit to i tak nie odrzucam tylko akceptuje i wymieniamy się na kolejne losowanie :)






















Brak komentarzy: